HTML

nikol.blog.hu

Ez az életem története.

Friss topikok

  • Saakena: Az tényleg segít ha kiordítod vagy kisírod magadból. Utána vegyél egy nagy relaxfürdőt, gyújts gye... (2008.02.19. 21:07) rossz nap
  • hajntzee: Sziasztok! Semmi sem reménytelen, és véletlenek sincsenek, hogy épp ehhez a bejegyzéshez "tévedtem... (2008.02.10. 09:46) reménytelen helyzet
  • Kinga: "Amikor gyenge vagy, akkor vagy a legerősebb. Amikor semmid sincs, tiéd az egész világ. Amikor vég... (2008.01.10. 20:06) ma
  • MadDog: Kedves Nikol! Tiszteletben tartom a döntésed, majd megpróbálom még a következö bejegyzéseidböl kil... (2008.01.10. 10:35) ...
  • MadDog: Szia Nikol! Most találtam a blogodra, és elolvastam minden idei bejegyzést, de annyira talányos és... (2008.01.09. 14:55) nehéz nap

Linkblog

Archívum

mai napom

2008.01.29. 20:30 Nikol

Pár napja már nem irtam.Bocsánat érte de nem vagyok jól.Ma reggelre megint nagyon fáj a torkom és folyik az orrom.Mindenem fáj.De ami a legnagyobb baj,hogy kisebbik lányom is elkapta.Nagyn magas láza van szegénykémnek.38,3 volt most este neki.Remélem azért nyugodt éjszakája lesz picikémnek.Hát ez most nem hiányzott.Nem elég,hpgy én beteg vagyok még kicsi babám is.Nagyon rossz nézzni és nem tudok segiteni neki.Most alszik.Elnyomta a lázcsilapitókúp.Remélem leviszi szegénykémnek.Az orra folyamatossan folyik és szörcsög tőle.Hiába szivatom neki.De muszály.Ahányszor csak tudom neki kiszivatom.Orrfújáshoz még nagyon kicsike.Igy marad az orrszívó.:( Délutánn pihentem egy nagyot és most mégis ugy érzem mintha már egy éve bnem aludtam volna.Fáj mindenem és az orrom már nagyon piros a sok fújástól.Több gyógyszert már ma nem vehetek be.Fájdalomcsillapitokon élek ma.Enni nagyon neheen tudok csak.Nem akar lemenni semmi annyira fáj a torkom.Vége lehetne már a járványnak.Mi mindig elkapjuk bármilyen járvány is van.Most megyek.holnap még jelentkezem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nikol.blog.hu/api/trackback/id/tr60316944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása