HTML

nikol.blog.hu

Ez az életem története.

Friss topikok

  • Saakena: Az tényleg segít ha kiordítod vagy kisírod magadból. Utána vegyél egy nagy relaxfürdőt, gyújts gye... (2008.02.19. 21:07) rossz nap
  • hajntzee: Sziasztok! Semmi sem reménytelen, és véletlenek sincsenek, hogy épp ehhez a bejegyzéshez "tévedtem... (2008.02.10. 09:46) reménytelen helyzet
  • Kinga: "Amikor gyenge vagy, akkor vagy a legerősebb. Amikor semmid sincs, tiéd az egész világ. Amikor vég... (2008.01.10. 20:06) ma
  • MadDog: Kedves Nikol! Tiszteletben tartom a döntésed, majd megpróbálom még a következö bejegyzéseidböl kil... (2008.01.10. 10:35) ...
  • MadDog: Szia Nikol! Most találtam a blogodra, és elolvastam minden idei bejegyzést, de annyira talányos és... (2008.01.09. 14:55) nehéz nap

Linkblog

Archívum

reménytelen helyzet

2008.01.17. 11:17 Nikol

Teljesen kétségbe vagyok már esve!Hiába keresünk melót a férjemnek!Igéretek vannak de vissza nem hívja senki sem!Hát elég furi dolog mert azt szokták mondani aki akar az talál állást magának!Hát én most nagyon nem igy látom!Nézzük az ujságokat,keresünk a neten,telefonálgatunk és semmi!Azt mondják,hogy majd visszahivják ha lesz gyárlátogatás meg ilyenek!Dehát meddig várjunk?Nagyon rossz a helyzetünk!Az én gyesemből megéllni nem lehet!Hát nem tudom mi lesz!Már anyuék segitenek nekünk!De tőlük sem fogadok el többet!Olyan reménytele ez a helyzet!Ő akar dolgozni és hiába!Hihetetlen!Azt nem értem,hogy miért keresnek embereket ha most nem alkalmazzák őket hanem majd fekhivják telefonon ha alkalmas.Akkor most miért hirdetnek?ááááááááá nagyon elegem van!A másik állás meg ugy nézz ki eluszik!Mivel eddig nem mentem tanfolyamra most már nem kellek!Nekem mostanában nem jönnek össze a dolgok!:( Hát addig nem nyugszom amég nem atlálunk valamit!Ma is felhivtunk 3 hirdetést!Mindegyik azt mondta,hogy majd értesiteni fogja telefonon,hogyha lesz tesztirás és gyárlátogatás!Dehát könyörgöm mikor?Ezek azt hiszik,hogy majd honapokat tudunk várni rájuk?Pedig nem vagyonokat akarunk keresni csak annyit amennyi kell ahhoz,hogy feladjuk a csekeket és a honap végéig megéljünk belőle!Ezt most nem kívánom senkinek,hogy megtudja milyen érzés!Hát reménykedem hogy találunk valamit és hamar!Jo lenne ha februárban már tudna dolgozni!Most emgyel vissza kutatani hátha találok valamit!Később még jelentkezem!Remélm jobb hirrel!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nikol.blog.hu/api/trackback/id/tr16300631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hajntzee · http://www.fonoknelkul.info 2008.02.10. 09:46:13

Sziasztok! Semmi sem reménytelen, és véletlenek sincsenek, hogy épp ehhez a bejegyzéshez "tévedtem" ma reggel... Talán tudok nektek segíteni munkaügyben! Töltsétek le az infós anyagot és nézzétek meg itt: www.fonoknelkul.info
süti beállítások módosítása