HTML

nikol.blog.hu

Ez az életem története.

Friss topikok

  • Saakena: Az tényleg segít ha kiordítod vagy kisírod magadból. Utána vegyél egy nagy relaxfürdőt, gyújts gye... (2008.02.19. 21:07) rossz nap
  • hajntzee: Sziasztok! Semmi sem reménytelen, és véletlenek sincsenek, hogy épp ehhez a bejegyzéshez "tévedtem... (2008.02.10. 09:46) reménytelen helyzet
  • Kinga: "Amikor gyenge vagy, akkor vagy a legerősebb. Amikor semmid sincs, tiéd az egész világ. Amikor vég... (2008.01.10. 20:06) ma
  • MadDog: Kedves Nikol! Tiszteletben tartom a döntésed, majd megpróbálom még a következö bejegyzéseidböl kil... (2008.01.10. 10:35) ...
  • MadDog: Szia Nikol! Most találtam a blogodra, és elolvastam minden idei bejegyzést, de annyira talányos és... (2008.01.09. 14:55) nehéz nap

Linkblog

Archívum

ma

2008.02.14. 18:17 Nikol

Mai napom nagyon jól alakult!Kutyatulajdonos lettem.:) illetve najd csak vasárnaptól.Egy 10 hetes kan vizslát fogadok be!Nagyon izgulok,hogy valyon jo gazdi leszek-e.Kicsit félek is nehogy a kutyus csalódjon bennem.De naygoin szerettem volna megmenteni mert ha nem fogadom be akkor sajnos elaltatták volna!Reméelm nem okozom csalodást senkinek sem.Vigyázzni fogok a kiskutyára és ügyelni arra.hogy ne legyen semmi baja sem.Én már gyermekkorom óta szerettem volna kutyust de sajnos nem lehetett.Volt már gy kiskutya de az a lányoké volt és sajnos el is pusztult.Lányom nagyn sirt utánna.Akkor azt mondtam,hogy nem lesz több kutyus.De most nagyon örülök,hogy segithetek egy bajbajutott kutyuson.Az életét mentem meg vele.Nagyon gondolkozom a neveken de nem tudom mi legyen.Egyszerűen nem jut eszembe egyetlen egy név sem ami egy vizslához illene.Valami különleges nevet szeretnék.Hát nagyon agyalok rajta.Remélem ki tudok találni valami jó nevet a kicsinek!:) Sajnos van kicsit rossz hírem is.Pár napja nagyon fáj a hasam.Hol kicsit hol nagyon.Van,hogy nem is érzem de van olyan pillanat is amikor nagyon fáj.Most is fáj és nem tudom mi lehet a baj.Hát azt hiszem ha nem mulik el akkor hétfőn elmegyek megint a dokihoz vagy keresek egy másikat.Ez nem állapot,hogy hol ez fáj hol az.Nem lehet ezt ráfogni a lelki gondokra.Mert azt a legkönyebb.De kideritebni ki fogja?Na majd most rá fogokj a sarkamra állni és nem hagyom lerázzni magamat amég ki nem deritik mik a betegségek és fájdalmak okai.Okés lehet tényleg lelki oka van.nem tudom.De najd ki fig derülni mostmár.Nem hagyom magamat lerázzni.Most megyek.még jelentkezni fogok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nikol.blog.hu/api/trackback/id/tr55339381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása