HTML

nikol.blog.hu

Ez az életem története.

Friss topikok

  • Saakena: Az tényleg segít ha kiordítod vagy kisírod magadból. Utána vegyél egy nagy relaxfürdőt, gyújts gye... (2008.02.19. 21:07) rossz nap
  • hajntzee: Sziasztok! Semmi sem reménytelen, és véletlenek sincsenek, hogy épp ehhez a bejegyzéshez "tévedtem... (2008.02.10. 09:46) reménytelen helyzet
  • Kinga: "Amikor gyenge vagy, akkor vagy a legerősebb. Amikor semmid sincs, tiéd az egész világ. Amikor vég... (2008.01.10. 20:06) ma
  • MadDog: Kedves Nikol! Tiszteletben tartom a döntésed, majd megpróbálom még a következö bejegyzéseidböl kil... (2008.01.10. 10:35) ...
  • MadDog: Szia Nikol! Most találtam a blogodra, és elolvastam minden idei bejegyzést, de annyira talányos és... (2008.01.09. 14:55) nehéz nap

Linkblog

Archívum

rossz hírek

2008.02.11. 18:51 Nikol

Sziasztok!Nem tudok jó hirrel szolgállni.Nagyon nem érzem jol magamat.Állandoan émelygek és hánytam is.Nagyon ugy nézz ki elkaptam a virust!Hát nagyon nem örülök neki és reménykedem,hogy csak múlo rosszullétekről van szó.Próbálok pihenni is mert nagyon ki vagyok merülve.Tegnap ota fura dologok történek velem.Nem tudom minek lehetne betudni.A kimerültségnek vagy másnak.Egész nap a nagymamámék járnak a fejemben.Tegnap elnézztem ahogyann anyukámat ölelgették a lányok és rámtörrt a felismerés,hogy annyira szeretném ha nagymamám is itt lenne és hozzá bujhatnék,szeretgethetném mint a lányok anyuékat.Nagyon hiányzik nekem.Ismét nagyon hiányzik.Fáj,hogy nincs már itt és nem ölelgethetem és mondhatom el neki mennyire szeretem őt.Hacsak még egyszer elmondhatnám neki és találkozhatnék vele megnyugodna a lelkem.Vagyis azt hiszem könyebb lenne ha elbucsuzhatnék tőle és elmondhatnám mennyire hiányzik és szeretem.Éjjel annyira fura volt minden és most is.Olyan érzésem van mintha valaki lenne itt velem és figyelne.Lehet,hogy hülyének gondoltok de én igy érzem.Annyira szeretném ha nagymamám lenne vagy csak álmodnék megint rola.Róla és nagypapámmal.Azért remélem ez a hiányérzet el fog mulni vagy könyebb lesz egyszer majd valamikor.Most megyek és probálok pihenni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nikol.blog.hu/api/trackback/id/tr54335304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása