HTML

nikol.blog.hu

Ez az életem története.

Friss topikok

  • Saakena: Az tényleg segít ha kiordítod vagy kisírod magadból. Utána vegyél egy nagy relaxfürdőt, gyújts gye... (2008.02.19. 21:07) rossz nap
  • hajntzee: Sziasztok! Semmi sem reménytelen, és véletlenek sincsenek, hogy épp ehhez a bejegyzéshez "tévedtem... (2008.02.10. 09:46) reménytelen helyzet
  • Kinga: "Amikor gyenge vagy, akkor vagy a legerősebb. Amikor semmid sincs, tiéd az egész világ. Amikor vég... (2008.01.10. 20:06) ma
  • MadDog: Kedves Nikol! Tiszteletben tartom a döntésed, majd megpróbálom még a következö bejegyzéseidböl kil... (2008.01.10. 10:35) ...
  • MadDog: Szia Nikol! Most találtam a blogodra, és elolvastam minden idei bejegyzést, de annyira talányos és... (2008.01.09. 14:55) nehéz nap

Linkblog

Archívum

fura

2008.01.15. 17:52 Nikol

Sziasztok!Ma nagyon rossz napom van!Fura érzésem van a holnappal kapcsolatban!Valami fog történni valamkivel a környezetemből!Rég nem éreztem már iylet!Olyan furi dolgok ezek!Kiskorom óta vannak iylen megérzéseim amik néha rámtörnek!Olyankor szoktak mikor valakivel akit ismerek baj történik!Olyan rossz megérzések ezek!Lehet most valaki azt gondolja,hogy bolond vagyok!De nem vagyok!Állatábban meg szoktam érezni a bajt!Sajnos azt nem,hogy kivel történik!Nem vagyok látnok csak megéréseim vannak!Sajnos eddig mondig bejöttek!Remélem most nem fognak!Szeretném,ha becsapnának a megérzéseim!Holnap nem leszek!Legközelebb csütörtökön fogok jelentkezni!Remélem akor jot tudok irni nektek!...Nagy erőkkel készülünk a nagyobbik lányom farsangi báljára!Királylány szeretne lenni és már meg is van a ruha és a korona is.A korona még az enyém volt az esküvön viseltem!:) Most kislányom fejére kerül és utánna megy vissza a szekrénybe!Majd később még jól jöhet!:) Nagyon gyönyörűen fog kinbézzni benne!Lehet elfogult vagyok dehát ez egy anyánál igy van!Most búcsúzom és indulok fürödni!Jelentkezni fogok!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nikol.blog.hu/api/trackback/id/tr19298648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása