HTML

nikol.blog.hu

Ez az életem története.

Friss topikok

  • Saakena: Az tényleg segít ha kiordítod vagy kisírod magadból. Utána vegyél egy nagy relaxfürdőt, gyújts gye... (2008.02.19. 21:07) rossz nap
  • hajntzee: Sziasztok! Semmi sem reménytelen, és véletlenek sincsenek, hogy épp ehhez a bejegyzéshez "tévedtem... (2008.02.10. 09:46) reménytelen helyzet
  • Kinga: "Amikor gyenge vagy, akkor vagy a legerősebb. Amikor semmid sincs, tiéd az egész világ. Amikor vég... (2008.01.10. 20:06) ma
  • MadDog: Kedves Nikol! Tiszteletben tartom a döntésed, majd megpróbálom még a következö bejegyzéseidböl kil... (2008.01.10. 10:35) ...
  • MadDog: Szia Nikol! Most találtam a blogodra, és elolvastam minden idei bejegyzést, de annyira talányos és... (2008.01.09. 14:55) nehéz nap

Linkblog

Archívum

Szülinap

2008.02.04. 10:43 Nikol

Hát a mai mapom teljessen másképpen alakult mint az remélet.Nem kellett volna ennyire félnem a mai naptól.Meglepetések sorozata várrt rám és még vége sincs a napnak!:) Drága barátnőm annyira nagy örömet okozott azzal a bizonyos képeslappal.Iszónyuan jól esett és még el is sírtam magamat.A mási meglepetés a fórumon ért amior megláttam,hogy mennyien gondoltak rám és köszöntöttek fel!Ezek az apró dolgok csodássá teszik a napomat.Freemailban is rengeteg képeslapot kaptam és  drága barátnőm ott is küldött!Nagyon szépen köszönöm neki ésmindenkinek aki ma gondolt rám!Ma érzem azt először amit még soha nem éreztem!Egy pár szó is nagyon boldoggá tudja tenni az ember szülinapját!Azt hittem amjd ugy fogom megéllni mint minden évben.Fájdalmassan.De nem ez lett!Jo nem azt mondom,hogy megszerettem ezt a napot de elég jól alakul és meglepetést okoztott nekem.Nagyn meg vagyok hatódva!Köszönöm mindenkinek aki ma goldolt rám na és éjjel is!:) Köszönöm az éjjeli telefont!Nagyon csodás volt!Majd még később jövök és folytatom!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nikol.blog.hu/api/trackback/id/tr69324251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása