HTML

nikol.blog.hu

Ez az életem története.

Friss topikok

  • Saakena: Az tényleg segít ha kiordítod vagy kisírod magadból. Utána vegyél egy nagy relaxfürdőt, gyújts gye... (2008.02.19. 21:07) rossz nap
  • hajntzee: Sziasztok! Semmi sem reménytelen, és véletlenek sincsenek, hogy épp ehhez a bejegyzéshez "tévedtem... (2008.02.10. 09:46) reménytelen helyzet
  • Kinga: "Amikor gyenge vagy, akkor vagy a legerősebb. Amikor semmid sincs, tiéd az egész világ. Amikor vég... (2008.01.10. 20:06) ma
  • MadDog: Kedves Nikol! Tiszteletben tartom a döntésed, majd megpróbálom még a következö bejegyzéseidböl kil... (2008.01.10. 10:35) ...
  • MadDog: Szia Nikol! Most találtam a blogodra, és elolvastam minden idei bejegyzést, de annyira talányos és... (2008.01.09. 14:55) nehéz nap

Linkblog

Archívum

ma

2008.01.10. 18:47 Nikol

Sziasztok!A mai napom nagyon érdekessen alakult!Nagy öröm ért!Szereztem egy igaz barátnőd magamnak!Nagyon hasonlitunk egymásra belsőleg!Sok közös tulajdonságunk van!Ugy érzem ez a barátság már egy életre szól!Sokkal jobb kedvem lett tőle!Délutánn sétáltam egy nagyot!Végre kimozdultam itthonról!Igaz,hogy jól áttfagytam a hidegben de m1.Ugy érzem ez most nagyon kellett nekem.Kingában megbízom maximálissan!Jó barátnők leszünk és már most is mindent megbeszélünk és megosztunk egymással!Örömöt és bánatot!A múltrol csak annyit szeretnék mondani,hogy az ember követ el hibákat de azokat könnyen helyre is hozhatja!Elmeséltem Kingának az életem történetét is.A születésem körüli dolgokat és azt is,hogy családon belül fogadtak örökbe!Ami a legjobb dlog volt a világon!A legjobb helyre kerültem és a legjobb szülökhöz!Szeretem őket nagyon és nekem az a szülő aki felnevelt!Velem volt betegségben és örömben meg persze bánatban is!Köszönöm nekik!Mindig számithatok rájuk bármi van.Ugy szeretnek mintha a saját gyermekük lennék!Nem tesznek különbséget a fiúk és köztem!Most már kezdem érteni,hogy nem szabad hibáztatnom magamat szülőanyám öngyilkossága miatt!Nem én tehetek róla,hiszen nem is ismertem annyira!Életemben kb.3-szor találkoztunk és akkor is furcsa volt nekem!Ma megértettem,hogy nem vagyok banne hibás,hogy igy történt!Megértettem,hogy nem szabad magamat hibáztatnom semmiért és senkiért!Ahogy kezdek ezekre a dolgokra rájönni ugy érzem meg tudok már nyugodni!A mások tette miatt nem hibáztathatom magamat!A lekiismeretem lassan megnyugszik és már nem fáj többé a multam!Bocsánat mindenkitől akit megbántottam ebben a pár napban!Köztük azokat is akik olvasnak!Talánn ez a pár mondat segit megérteni azoknak akik engem olvasnak,hogy mi zajlik bennem.Nem film és nem is dráma!Ez az életem!Kusza és bonyolult!De megígérem,hogy fogok még írni róla!Folyt.köv.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nikol.blog.hu/api/trackback/id/tr99292489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kinga 2008.01.10. 20:05:04

Drága Barátnőm :-)
"A sebektől megerősödik a lélek.. -a legerősebb jellemeket hegek borítják."

Kinga 2008.01.10. 20:06:19

"Amikor gyenge vagy, akkor vagy a legerősebb. Amikor semmid sincs, tiéd az egész világ. Amikor végképp elbuktál, és úgy érzed, már nem bukhatsz alább, akkor már csupán egyetlen sóhajtás a győzelem. Egyetlen sóhajtás. Sóhajts! Fújd ki a levegőt, ereszd el a kétségbeesést, ereszd el dühödet, ereszd el a görcsös akaratot!"
süti beállítások módosítása