HTML

nikol.blog.hu

Ez az életem története.

Friss topikok

  • Saakena: Az tényleg segít ha kiordítod vagy kisírod magadból. Utána vegyél egy nagy relaxfürdőt, gyújts gye... (2008.02.19. 21:07) rossz nap
  • hajntzee: Sziasztok! Semmi sem reménytelen, és véletlenek sincsenek, hogy épp ehhez a bejegyzéshez "tévedtem... (2008.02.10. 09:46) reménytelen helyzet
  • Kinga: "Amikor gyenge vagy, akkor vagy a legerősebb. Amikor semmid sincs, tiéd az egész világ. Amikor vég... (2008.01.10. 20:06) ma
  • MadDog: Kedves Nikol! Tiszteletben tartom a döntésed, majd megpróbálom még a következö bejegyzéseidböl kil... (2008.01.10. 10:35) ...
  • MadDog: Szia Nikol! Most találtam a blogodra, és elolvastam minden idei bejegyzést, de annyira talányos és... (2008.01.09. 14:55) nehéz nap

Linkblog

Archívum

...

2008.01.09. 17:34 Nikol

Sziasztok!Ujra itt vagyok!Kaptam egy kommentet amit nagyon köszönök!Köszönöm a kérdést ,hogy kiváncsi vagy mi történik velem.De ezt nem szeretném ecsetelni!Akik ismernek azok jol tudják mi történt!Ne haragudj de azért köszönöm és azt is hogy olvasol!...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nikol.blog.hu/api/trackback/id/tr45291122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MadDog 2008.01.10. 10:35:54

Kedves Nikol!
Tiszteletben tartom a döntésed, majd megpróbálom még a következö bejegyzéseidböl kilogikázni, felépiteni a dolgot.
Csak értsd meg aztis, hogy aki nem követte az elmúlt években a blogod (ha volt valahol egyáltalán), az úgy érzi magát, mintha egy filmet a közepétől kezdene nézni.
Valószinü ezért kaptál eddig csak 1 db kommentet. A sefüle sefarka dolgokat az emberek 1-2 napig olvassák, aztán beleunnak :)
süti beállítások módosítása