HTML

nikol.blog.hu

Ez az életem története.

Friss topikok

  • Saakena: Az tényleg segít ha kiordítod vagy kisírod magadból. Utána vegyél egy nagy relaxfürdőt, gyújts gye... (2008.02.19. 21:07) rossz nap
  • hajntzee: Sziasztok! Semmi sem reménytelen, és véletlenek sincsenek, hogy épp ehhez a bejegyzéshez "tévedtem... (2008.02.10. 09:46) reménytelen helyzet
  • Kinga: "Amikor gyenge vagy, akkor vagy a legerősebb. Amikor semmid sincs, tiéd az egész világ. Amikor vég... (2008.01.10. 20:06) ma
  • MadDog: Kedves Nikol! Tiszteletben tartom a döntésed, majd megpróbálom még a következö bejegyzéseidböl kil... (2008.01.10. 10:35) ...
  • MadDog: Szia Nikol! Most találtam a blogodra, és elolvastam minden idei bejegyzést, de annyira talányos és... (2008.01.09. 14:55) nehéz nap

Linkblog

Archívum

ma

2008.02.22. 19:31 Nikol

Ujra itt vagyok.Nem tudom mitévő legyek.Nagyon nem tudom.Nem tudom mi történik velem és kitől kaphatnék rá válasz.Ki segithetne nekem.Ki tudja a válasz arra,hogy miik ezek a rossz érzések és gondolatok amik napok óta a fejemben járnak és hogyann verhetném ki őket.Nagyon padlón vagyok.Félek és rettegek.Túl sok rossz történt velem mostanában és az életben is.Annyira rossznak érzek most mindent és reménytelennek.Lelkileg kivagyok.Letagadom és nerm vallom be senkinek.Mosolygok de bellül kiabálok és orditok.Ma séta közben sokat járt az agyam és gondolkoztam.Sokminden járt a fejemben.Az életem,multam és jelenem,és minden ami történt.Kétségbe vagyok esve és félek.Ki vagyok borulva nagyon.Néha jo a kedvem és nevetek de a másik pillanatban már sirok megint.Hát jo lenne megtudni mik ezek az érzések és mit kezdhetnék velük.Valaki talánn tud segiteni nekem ebben.Na m1.Ez van.Nem tudok mit csinálni de ki kellett irnom magambol.Probálok talpra állni és összeszedni magamat.Nagyon nehéz néha.Sok kérdés van még megválaszolatlanul.Meg kell találnom a választ rá.Sokat pihenek vagyis probálok.De ez nem mindig sikerül.Néha csak fekszem az ágyban és gondolkozom.Tudom erősnek kell lennem de nehéz.De probálkozom összeszedni magamatMinden erőmmel azonn vagyok,hogy jobban legyek.Megigértem valakinek,hogy jobban leszek.Muszály.Most mennem kell de később még lehet jövök.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nikol.blog.hu/api/trackback/id/tr77350603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása