HTML

nikol.blog.hu

Ez az életem története.

Friss topikok

  • Saakena: Az tényleg segít ha kiordítod vagy kisírod magadból. Utána vegyél egy nagy relaxfürdőt, gyújts gye... (2008.02.19. 21:07) rossz nap
  • hajntzee: Sziasztok! Semmi sem reménytelen, és véletlenek sincsenek, hogy épp ehhez a bejegyzéshez "tévedtem... (2008.02.10. 09:46) reménytelen helyzet
  • Kinga: "Amikor gyenge vagy, akkor vagy a legerősebb. Amikor semmid sincs, tiéd az egész világ. Amikor vég... (2008.01.10. 20:06) ma
  • MadDog: Kedves Nikol! Tiszteletben tartom a döntésed, majd megpróbálom még a következö bejegyzéseidböl kil... (2008.01.10. 10:35) ...
  • MadDog: Szia Nikol! Most találtam a blogodra, és elolvastam minden idei bejegyzést, de annyira talányos és... (2008.01.09. 14:55) nehéz nap

Linkblog

Archívum

rossz nap

2008.02.19. 20:08 Nikol

Ma nagyon rossz nap van.Nagy balhék voltak és a végén én kerültem ki vesztesnek.Nagyon elegem van.Ma elmondtak mindennek.Kurvának,hülye picsának és hasonloknak.Annyi gyülölet van bennem hogy azt ember már fel sem foghatja.Sokat sirtam a mai napon.Anyosom miatt.Elmondott mindennek és olyan dologokat is ami nem is igaz.Kivagyok.Elegem van nagyon.Félek.Nagyon félek.Már nagyon elegem van és félek elkap az ideg és olyat mondok vagy teszek amit nem szabadna.Elegem van az iylen emberekből akik alatomossan nekemtámadnak és mindig engem találnak meg.Bármi van mindig én vagyok a hibás.Bármi baja van mindig engem bánt.ELÉGGGGGGGGGGGGGGGGGG!Elég ebből!Nem hagyom magamat de már nem birom.Ha most nem irom ki magambol akkor megörülök!Már oylat kívánok neki amit nem szabad!Soha senkinek nem kívántam még rosszat és nem is akarom!De már elegem van a bántásbol.Senki nem teheti ezt meg velem!Szeretnék most kimenni valahova és kiorditanio a bánatomat!Csak orditani és zokogni hátha jobb lesz!Amég aposom éllt soha nem tett ilyet!Nem bántott!Most moita nincs azota mindig én vagyok a rossz és a gonosz!A multam miatt meg senki nem itélhet el.Mindenki követ el hibákat!De a mult az nem számit!A jelenben élünk és nem a multunk határozza meg,hogy milyen emberek vagyunk!Soha nem a multunk!Azért soha nem itélhetnek el egy embert!Én soha nem tettem ezt meg és nem is fogom!Nem érdekel a mult csak a jelen!Nem tudom mi lesz vagy hogyann.De most azt hiszem ki szeretnék menni sétálni és csak menni és menni és korditani minden fájdalmamat!Majd lesz valahogy és ki tudja lehet csak egy kiados alvás hiányzik és minden jobb lesz.Hát nerm tudom.Félek!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nikol.blog.hu/api/trackback/id/tr25346175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Saakena 2008.02.19. 21:07:18

Az tényleg segít ha kiordítod vagy kisírod magadból. Utána vegyél egy nagy relaxfürdőt, gyújts gyertyát és pihenj kicsit. Aztán irány az ágy, egy nagy alvás és másnap minden jobban fest, hidd el tapasztalatból mondom:)
süti beállítások módosítása