HTML

nikol.blog.hu

Ez az életem története.

Friss topikok

  • Saakena: Az tényleg segít ha kiordítod vagy kisírod magadból. Utána vegyél egy nagy relaxfürdőt, gyújts gye... (2008.02.19. 21:07) rossz nap
  • hajntzee: Sziasztok! Semmi sem reménytelen, és véletlenek sincsenek, hogy épp ehhez a bejegyzéshez "tévedtem... (2008.02.10. 09:46) reménytelen helyzet
  • Kinga: "Amikor gyenge vagy, akkor vagy a legerősebb. Amikor semmid sincs, tiéd az egész világ. Amikor vég... (2008.01.10. 20:06) ma
  • MadDog: Kedves Nikol! Tiszteletben tartom a döntésed, majd megpróbálom még a következö bejegyzéseidböl kil... (2008.01.10. 10:35) ...
  • MadDog: Szia Nikol! Most találtam a blogodra, és elolvastam minden idei bejegyzést, de annyira talányos és... (2008.01.09. 14:55) nehéz nap

Linkblog

Archívum

...

2008.01.27. 09:59 Nikol

Tegnapi napom elég vacakul sikerült.Megint lázas voltam.Feküdtem sokat és pihentem.Ennek ellenére nagyon fáradtnak érzem magam ma is.Ugy érzem mintha egy jó ideje nem aludtam volna.Nagyon fáradt vagyok.Remélem azért a mai napom jobban sikerül.Ma i9s megprobálok sokat pihenni.De van 2dolog ami nagyon aggaszt és eléggé  félek tőle,hogy fogom lelkileg áttvészelni.Az egyik a szülinapom.Ilyenkor csak az van az eszembe,hogy miért mondtak le rólam már a születésem utánn.Ilyenkor nagyon szomorú szoktam lenni.Nem értem a dolgokat,hogy miért.Tudom örülnöm kell mert nagyon szép és csodálatos szülőkhöz kerültem és ezért nagyon hálás is vagyok.Hiszen azok a szülők akik felneveltek.De mégis a szülinapompn eszembe jutnak a másik szüleim és persze szülőanyám./Aki sajnos már nem él!/Igen.biztossan van oka mindennek ami velem történt.Kell,hogy legyen.De a szülinapomon csak rájuk tudom gondolni.:( A másik dolog pedig egy évfórduló.Apósom halálának évfordulója amit szintén nagyon nehezenn viselek.Bár még kevés idő tellt el azota miota elment de akkor is hiányzik.Ő annyira más volt mint anyósom.Apósom sosem bántott meg és mindig igazat adott nekem.Szerettem nagyon és még most is.Hiányzik nekem minden nap.De az a nap még nehezebb.Férjemnek is hiszen nekem kell őt támogatnom azonn a napon.Ami sajnos elég nehéz nekem is.Mikor elmennt apósom akkor én ott álltam az ágya mellett és scak csendessen elmennt.Akkor sem tudtam férjemnek nagy támaszt nyújtani hiszen én is kiborultam.Próbáltam erős lenni de nem sikerült.Sajnos a következő pár hónapban évfórduló-évfórdulót fög követni.Hiszen apósom utánn pontossan 1 hónappal a nagypapám ment el.Annyira nehéz hónapok fognak következni de el ekll viselnem.Erősnek kell lennem a gyerekek miatt.Na meg miattam is hiszen nem hagyhatom el magamat megint.Probálok erős maradni.Most megyek .Majd még irok ma.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nikol.blog.hu/api/trackback/id/tr8313281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása