HTML

nikol.blog.hu

Ez az életem története.

Friss topikok

  • Saakena: Az tényleg segít ha kiordítod vagy kisírod magadból. Utána vegyél egy nagy relaxfürdőt, gyújts gye... (2008.02.19. 21:07) rossz nap
  • hajntzee: Sziasztok! Semmi sem reménytelen, és véletlenek sincsenek, hogy épp ehhez a bejegyzéshez "tévedtem... (2008.02.10. 09:46) reménytelen helyzet
  • Kinga: "Amikor gyenge vagy, akkor vagy a legerősebb. Amikor semmid sincs, tiéd az egész világ. Amikor vég... (2008.01.10. 20:06) ma
  • MadDog: Kedves Nikol! Tiszteletben tartom a döntésed, majd megpróbálom még a következö bejegyzéseidböl kil... (2008.01.10. 10:35) ...
  • MadDog: Szia Nikol! Most találtam a blogodra, és elolvastam minden idei bejegyzést, de annyira talányos és... (2008.01.09. 14:55) nehéz nap

Linkblog

Archívum

ma

2008.01.25. 13:13 Nikol

Hát a mai napom eléggé futkozós.Ma van a férjem szülinapja és sütöttem neki egy tortát.Sima banános torta de azért örült neki!Enyire futotta most.Majd késöbb bepótoljuk az ajándékot ha jobban állunk!Amire ő vágyik az most ugysem jön össze csak később!Horgást engedélyét kell megújítani és ezt szeretném majd tavasszal megcsináltatni neki!Ez lesz az ajándéka!Szíve vágya mert imád horgászni!Én viszont nagyon útálok de ez a ő szenvedélye.Hát csinálja nyugodtan.Sok szabadideje ugyan nem lesz  de ez van.Nem érzem ma sem jól magam.Mág mindig vacakul vagyok.Fájnak a kezeim és minden izületem.Na a fejfájásról már ne is beszéljek!De már nem nagyon tudok magmaradni az ágyban.Természetessen tudom,hogy ilyenkor sokat kell pihenni.Igen tudom mert már sokann ezt mondták ma is.De igérem minden értem aggodónak,hogy pihenni fogok cdsak ezeken  legyek már túl.Letudok minden dolgok amit ma kell még csinálnom és pihenek!:) A levél amit tegnap kaptam még mindig nyugtalanit.Szeretnék már minnél előbb pontot tenni rá.Ki fogom deiteni,hogy ki ez a nőszemély és mit akar tőlem.Hihetek-e annak amiket irt és mond.Ha hétfőn az ismerősöm is azt mondja a levélre,hogy valós személytől származik és nem vicc akkor még aznap fel fogom venni vele a kapcsolatot.De csak egy feltétellel.Ha rögtön megmondja a nevet,hogy ki az akit emleget a levélben.Hiszek ezekben a dolgokban de ez a levél túl furcsa nekem.Azt érzem,hogy valaki csúnyán be akar engem csapni!Ha igy van akkor ez könnyen kiderül.Hiszen ha nem tudja megmondani,hogy ki az illető illetve név szerint kicsoda akkor nem hiszek neki.Lehet,hogy ez scak egy olyan nőszemély aki belőlem szeretne hasznot húzzni azzal,hogy elmondja mi vár rám.Ki tudja igy lesz-e valóban?Félre nem értesen senki sem.Hiszek az ilyen dolgokban!Tényleg.De valahogy furcsa dolog ez,hogy egy ismeretlen igy veszi fel a kapcsolatoit velem.Na meg a feladó neve utánn postafiók szám van.Tehát oda kell válaszolnom a levélre.Hát ha nincs titkolnivalója akkor miért postafiokba kell válaszolnom.Na ezek az érdekes dolgok nagyon.Most megyek.Ma még lehet fogok írni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nikol.blog.hu/api/trackback/id/tr62311183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása