HTML

nikol.blog.hu

Ez az életem története.

Friss topikok

  • Saakena: Az tényleg segít ha kiordítod vagy kisírod magadból. Utána vegyél egy nagy relaxfürdőt, gyújts gye... (2008.02.19. 21:07) rossz nap
  • hajntzee: Sziasztok! Semmi sem reménytelen, és véletlenek sincsenek, hogy épp ehhez a bejegyzéshez "tévedtem... (2008.02.10. 09:46) reménytelen helyzet
  • Kinga: "Amikor gyenge vagy, akkor vagy a legerősebb. Amikor semmid sincs, tiéd az egész világ. Amikor vég... (2008.01.10. 20:06) ma
  • MadDog: Kedves Nikol! Tiszteletben tartom a döntésed, majd megpróbálom még a következö bejegyzéseidböl kil... (2008.01.10. 10:35) ...
  • MadDog: Szia Nikol! Most találtam a blogodra, és elolvastam minden idei bejegyzést, de annyira talányos és... (2008.01.09. 14:55) nehéz nap

Linkblog

Archívum

...

2008.01.20. 19:30 Nikol

Pár napja már nem irtam.Jó hírrel nem tudok szolgálni nektek.Még mindig semmi sincs állás ügyben.Nem tudom mi lesz!Reménykedem!Mint tudjuk a remény hall meg utoljára a mondás szerint!Hát én reménykedem!Betegeskedem sajnos ami most nem hiányzott!Vesémmel van probléma.De már jobban vagyok lényegessen!Nem fáj már ugy mint csütörtökön!Mostanában eléggé beteges lettem.Nem tudom mi lehet az oka!Gyerekekkel minden rendben van szerencsére.A kisebbik lányom már szerencsére nem köhög!Aminek nagyon örülök!Nagyobbok lányommal egyre nehezebb!Miota oviba jár azóta nagyon megváltozott!Akaratos és hisztis lett!Ami nem is lenne baj!De már nekünk is alig akar szótfogadni!Dackorszakban van a drágám és most nem akar szótfogadni nekünk!Én megprobálom,hohy hallgason rám!De 2 percnél tovább nem tudok rá haragudni semmiért!Nem tudok rá mérges lenni!Hiszen ők ketten az életem!Persze van egy harmadik is!De ő messze van már!Ő volt az első babánk!Már angyalka lett!Mostanában is nagyon sokat gondolok rá és ugy van bennem,hogy ő az első gyermekünk!Igaz,hogy nem ismerhettük meg őt mert a sors nem ugy akarta.De ezt el kell fogadnom!Nehéz de bele kell törödnöm!Mindennek van oka ami történik!Biztossan ennek is!Arra kell gondolnom,hogy kárpotolt a sors két egészséges gyermekkel!De egy gyermek elvesztését nem lehet kitörölni!Soha nem lehet elfelejteni!Ezért ma a fórumon is két gyerty lesz!Igaz,hogy nem fogják érteni a többiek mert ezt a részt az életemből csak 2 ember tudja onnan!Ma valahogy jobban érzem,hogy meg szerettem volna ismerni a kisbabámat is és milyen jo lenne ha ő most itt lehetne velük és a testvéreivel!Most nemj tudok többet irni.Holnap folyt.köv.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nikol.blog.hu/api/trackback/id/tr84304842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása