HTML

nikol.blog.hu

Ez az életem története.

Friss topikok

  • Saakena: Az tényleg segít ha kiordítod vagy kisírod magadból. Utána vegyél egy nagy relaxfürdőt, gyújts gye... (2008.02.19. 21:07) rossz nap
  • hajntzee: Sziasztok! Semmi sem reménytelen, és véletlenek sincsenek, hogy épp ehhez a bejegyzéshez "tévedtem... (2008.02.10. 09:46) reménytelen helyzet
  • Kinga: "Amikor gyenge vagy, akkor vagy a legerősebb. Amikor semmid sincs, tiéd az egész világ. Amikor vég... (2008.01.10. 20:06) ma
  • MadDog: Kedves Nikol! Tiszteletben tartom a döntésed, majd megpróbálom még a következö bejegyzéseidböl kil... (2008.01.10. 10:35) ...
  • MadDog: Szia Nikol! Most találtam a blogodra, és elolvastam minden idei bejegyzést, de annyira talányos és... (2008.01.09. 14:55) nehéz nap

Linkblog

Archívum

ma

2008.01.21. 11:29 Nikol

Mai napom kicsit változott!Nem mentem el ahova akartam!Kicsit csúszik de csak pár napot!A tegnapi naphoz képest a mai jól alakul!Nagyon szép idő van és sétáltam már egyett!Illetve bicoztam is!Ami nagyon jól esett!:) Ma már jobb kedvem van.Be kell látnom néha vannak olyan napok amikor jobban fáj a babám elvesztése!Főleg ha évfórduló!Mint a tegnapi nap is!Ilyenkot jobban fáj az elvesztése és az a tudat,hogy meg sem ismerhettem őt!DEe ahogy ránézek a gyermekeimre nagyon böoldog leszek.Köszönöm Istennek,hogy ők vannak nekem!Az élet kárpótolt engem két csodálatos kislánnyal akiket imádok és mindent megteszek,hogy ők boldogok legyenek!Ma délutánra is hatalmas sétát tervezek miutánn nagyobbik lányom hazajön az oviból!Az életnek tovább kell mennie!Elfelejteni nem tudom és nem is akarom az első babámat!Számomra ő az első gyermekem és ezenn nem változtat semmi sem!Hiszem,hogy angyalka vigyázz ránk fenntről és tudja,hogy szeretem még mindig!Bízom benne,hogy elhunyt szeretteim vigyáznak rá ott fennt!Ma már kicsit jobb kedvem van.Főleg mert tudom,hogy vannak barátaim akikre bármikor számíthatok és probálnak segiteni amiben csak tudnak!Köszönöm nekik!Kinga,VL. remélem mindig itt lesztek nekem!Nagyon jó barátok vagytok és köszönöm,hogy vagytok nekem!:) Ma még lehet írok!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nikol.blog.hu/api/trackback/id/tr74305587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása