HTML

nikol.blog.hu

Ez az életem története.

Friss topikok

  • Saakena: Az tényleg segít ha kiordítod vagy kisírod magadból. Utána vegyél egy nagy relaxfürdőt, gyújts gye... (2008.02.19. 21:07) rossz nap
  • hajntzee: Sziasztok! Semmi sem reménytelen, és véletlenek sincsenek, hogy épp ehhez a bejegyzéshez "tévedtem... (2008.02.10. 09:46) reménytelen helyzet
  • Kinga: "Amikor gyenge vagy, akkor vagy a legerősebb. Amikor semmid sincs, tiéd az egész világ. Amikor vég... (2008.01.10. 20:06) ma
  • MadDog: Kedves Nikol! Tiszteletben tartom a döntésed, majd megpróbálom még a következö bejegyzéseidböl kil... (2008.01.10. 10:35) ...
  • MadDog: Szia Nikol! Most találtam a blogodra, és elolvastam minden idei bejegyzést, de annyira talányos és... (2008.01.09. 14:55) nehéz nap

Linkblog

Archívum

13-a

2008.01.13. 17:22 Nikol

Mai napom nem alakult valami fényessen!Nem hisze3k a számokban de a 13-a nekem soha nem hozz semmi jót!Pedig ma nem is péntek van.Elég rosszul telt a napom!Valahogy a 13-a mindig ingerülté tesz!Sokkal idegesebb vagyok mint máskor!Ez a szám nem hoz szerencsét nekem soha!Reggel már ball lábbal keltem fel és egész nap inderültebb vagyok mint máskor!Minden ki tud hozzni a sodromból ilyenkor!Pedig ha jól belegondolok nem történt semmi rossz velem és mégis idegessebb vagyok!Délutánn egy hazajött nagyobbik lányom anyuéktól és sétáltunk egy hatalmassat!Egész jól esett!Jól el is fáradtam!Bár eddig sem voltam fitt de most eléggé fáradt vagyok!Délelőtt főztem,takaritottam a lakást!A szokásos dolgokat csináltam!Pihenni nem igen volt időm!Érzem is de majd ma éjszaka bepótolom!Valahogy mindig igy hat rám a 13-a.Lehangol és inderülté tesz!Érdeles dolog!Kiváncsi lennék egy ezzel fogalalkozó ember vélaményére mit jelenthet!Ha valaki tudna segiteni kitől kérdezhetném meg akkor megköszönném!Nagyon kiváncsi lennék a véleményére a számokkal kapcsolatban!Ma még lehet fogok írni és folytatom!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nikol.blog.hu/api/trackback/id/tr63295817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása