HTML

nikol.blog.hu

Ez az életem története.

Friss topikok

  • Saakena: Az tényleg segít ha kiordítod vagy kisírod magadból. Utána vegyél egy nagy relaxfürdőt, gyújts gye... (2008.02.19. 21:07) rossz nap
  • hajntzee: Sziasztok! Semmi sem reménytelen, és véletlenek sincsenek, hogy épp ehhez a bejegyzéshez "tévedtem... (2008.02.10. 09:46) reménytelen helyzet
  • Kinga: "Amikor gyenge vagy, akkor vagy a legerősebb. Amikor semmid sincs, tiéd az egész világ. Amikor vég... (2008.01.10. 20:06) ma
  • MadDog: Kedves Nikol! Tiszteletben tartom a döntésed, majd megpróbálom még a következö bejegyzéseidböl kil... (2008.01.10. 10:35) ...
  • MadDog: Szia Nikol! Most találtam a blogodra, és elolvastam minden idei bejegyzést, de annyira talányos és... (2008.01.09. 14:55) nehéz nap

Linkblog

Archívum

....

2008.02.02. 19:42 Nikol

hát megtettem.Elmentem és meglátogattam a nagyszüleim sírhelyét.Nagyon nehéz pillanatok ezek.Fájó és nehéz.Rá kell jönnöm,hogy ők nem ezt szeretnék.Nem szeretnének igy látni.Ők mindig azt szerették ha vidám és mosolygós vagyok.Kérésüket mindig teljesitettem.Most viszont ugy érzem nem tudom teljesíteni amit tőlem kértek utoljára.Nem tudom.Elvesztettem már szt is amit nekem szántak mert elvették gyülöletes kezek.Nem tudok most mosolyogva állni ott és csak a jóra és a boldog pillanatokra emlékezzek.Volt belőlük sok.Mégis nehéz csak ezektre gondolni.Nagyon nehéz és körülöttem csak egy ember érti,hogy én más vagyok.Nem tudok csak ugy áttlépni és megemészteni a dolgokat.Nem tudom elfelejteni őket és azt amit igértem nekik.Hibásnak érzem magamat a halálukért.Miért nem tudtam megmenteni őket?Miért kellett elmenniük és itthagyni.Még valamiben hibás vagyok amiben eddig nem is voltam biztos.De most már egyre jobban tudom ez igy van.Miattam lett öngyilkos szülőanyám is.Ezt ma mondta nekem valaki a temetőben.Olyan valaki akitől nem ezt a mondatot vártam hanem mást.Persze ott volt bátyám is és megvédett.De én egyre inkább ugy érzem,hogy igaza lehet annak az illetőnek.Hiszen nem is kerestem és lehet ez volt a baj.Nekem kellett volna keresnem őt.Hiszen mégiscsak ő az anyám.Még valamit hozzám vágott ez az illető ami nagyon felzaklatott és egyben ideges is lettem tőle.Azt mondta,hohy mamát isd én vittem a sírba.Na ennél a pontnál már nem birtam.Hiszen én hivtam a mentőt neki és ott voltam vele végig.Én nézztem végig a szemvedését.Ugy mint a papáét is.Akkor miért mond ilyen dolgokat?Kedves egy emberke.Igaz?Nagyon félek attól,hogy mi van ha tényleg igaza van és mind a két személy miattam hallt meg.Nem tudom mitévő legyek.Higgyek neki vagy ne.Nem tudom hogyann léphetnék átt és törödhetnék bele mint azt soik emberke kéri tőlem.Annyira elegem van.Vádaskodások és harag.Csak ez van.Nem tudom miért nem szállnak már le rólam?Igaz az a mondás,hogy a barátok kárpótolnak a rokonaidért.Nagyon is igaz.De honnan lehetne tudni,hogy mi az igazság?Lehet,hogy jobb nekem még nem tudom.Msot megyek.Holnap még jelentkezem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nikol.blog.hu/api/trackback/id/tr69322451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása