HTML

nikol.blog.hu

Ez az életem története.

Friss topikok

  • Saakena: Az tényleg segít ha kiordítod vagy kisírod magadból. Utána vegyél egy nagy relaxfürdőt, gyújts gye... (2008.02.19. 21:07) rossz nap
  • hajntzee: Sziasztok! Semmi sem reménytelen, és véletlenek sincsenek, hogy épp ehhez a bejegyzéshez "tévedtem... (2008.02.10. 09:46) reménytelen helyzet
  • Kinga: "Amikor gyenge vagy, akkor vagy a legerősebb. Amikor semmid sincs, tiéd az egész világ. Amikor vég... (2008.01.10. 20:06) ma
  • MadDog: Kedves Nikol! Tiszteletben tartom a döntésed, majd megpróbálom még a következö bejegyzéseidböl kil... (2008.01.10. 10:35) ...
  • MadDog: Szia Nikol! Most találtam a blogodra, és elolvastam minden idei bejegyzést, de annyira talányos és... (2008.01.09. 14:55) nehéz nap

Linkblog

Archívum

...

2008.01.23. 09:09 Nikol

Tegnap este óta nagyon kétségbe vagyok esve!Nem tudom mit tehetnék vagy mihez kezdjek!Férjem ma munkaügyben elmennt egy céghez.Felhivták és csak reménykedem,hogy sikerülni fog neki!De sajnos akkor sincs még megoldva sok minden!Nem tudom mit és hogyann csináljak!Reménytelennek látom a helyzetet nagyon!Bárkihez fordultam nem segitett!Én akin tudtam mindig segitettem!De ez van.most megtanultam a leckét és tudom,ha végre olyan helyzetbe kerülök,hogy jobb legyen akkor én sem segitek nekik!Lehet ez most aljas dolog ez van.2 ember melettem áll és probálnak segiteni.Kinga és Laci annyira jó emberek.Ők igaz barátok és nekik bármit elmondhatok!Teljessen kikészültem.Már anyuéktól sem kérhetek hiszen eddig ők segitettek!Már nem szabad többet és ők sem tudnának!Ráadásul még beteg is lettem!Tegnap már hőemelkedésem volt és mindenem fáj.Ez most nem kelett volna!Nem hiányzott!A vesém még mindig vacakol de valamivel jobb!Héten  a dokihoz is vissza kell mennem.Valaki azt mondta,hogy menni kell előre és nem csüggedni!Megigérem megprobálom!Minden erőmet össze szedem és probálok megoldani amit lehet!Ezt megigérhetem!Később még lehet jelentkezem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nikol.blog.hu/api/trackback/id/tr83308245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása