HTML

nikol.blog.hu

Ez az életem története.

Friss topikok

  • Saakena: Az tényleg segít ha kiordítod vagy kisírod magadból. Utána vegyél egy nagy relaxfürdőt, gyújts gye... (2008.02.19. 21:07) rossz nap
  • hajntzee: Sziasztok! Semmi sem reménytelen, és véletlenek sincsenek, hogy épp ehhez a bejegyzéshez "tévedtem... (2008.02.10. 09:46) reménytelen helyzet
  • Kinga: "Amikor gyenge vagy, akkor vagy a legerősebb. Amikor semmid sincs, tiéd az egész világ. Amikor vég... (2008.01.10. 20:06) ma
  • MadDog: Kedves Nikol! Tiszteletben tartom a döntésed, majd megpróbálom még a következö bejegyzéseidböl kil... (2008.01.10. 10:35) ...
  • MadDog: Szia Nikol! Most találtam a blogodra, és elolvastam minden idei bejegyzést, de annyira talányos és... (2008.01.09. 14:55) nehéz nap

Linkblog

Archívum

események

2008.02.02. 13:01 Nikol

Pár napja már megint nem voltam!Sokmindent történt azóta.Én és a gyerekek influenzások lettünk,féremnem megrepedt a keze.Szóval ez van.Nagyn magam alatt vagyok.Ma erőt veszek magamon és kimegyek a temetőbe a nagymamámék sírjához!Meg kell tennem.Nem húzhatom tovább!Igaz az idő nagyon ellenem van mert szakad az eső.De engem már ez sem tántorít el.Ha most enm megyek ki akkor később nem lesz eőm.Annyira hiányoznak!Meg hétfőn lesz a szülinapom és ennek sem örülök.Azz emlékek és a kérdések rám törnek!Miért dobtal el a vér szerinti szüleim a születésem napján?Miért nem kapok rá választ senkitől.Akik megmagyarázhatnák azok már nincsenek többé.Nagymamám és nagypapám meghalltak és még a szülőanyám is.Pedig erre a kérdésre csak ő adhatna igazán válszt!Nem szeretem a szülinapot mert nagyon rossz emlékek vannak.Nem értem,hogy miért ilyen velem az élet?Igaz,hogy nagyon de nagyon jo szülőket kaptam helyettük.De ilyenkor nagyon fáj,hogy nekik nem kelletem.Hiszen utánnam mind a két vér szerinti szülőnek lettek gyermekei.Igaz nem együtt hanem külön-külön.De ők sem kiváncsiak rám-.Nem keresnek és én nem találom őket.Szeretném megtalálni és beszélgetni velük.Tudnak róla az biztos.Édesapám nem is hiányzik annyira mert őt tudom hol van és mit csinál.Nem érdeklem és elég csúnyán is bánnt velem.Ő lakik most abban a házban amit én örököltem nagypapámtól és a rokonok lemondattak róla.Hát elég csúnyán viselkedett velem akkor is és most is.Soha nem is szeretett.Lett másik élete és én már nem férek ebbe bele.De szülőanyám miért hallt meg?Miért lett öngyilkos?Mi van most a gyermekeivel és miért nem keresnek.Temetésen sem néztek rám pedig tudták ki vagyok.Nem is köszöntek.Elmentek melletem mintha egy senki volnék.Nagymamámat imádtam és ő sokmindent elmondott nekem szülőanyámról.De már ő sincs és még azt is meg szeretnél tiltani egyese,hogy kimenjek.Na egy frászt.Ezt márnem hagyom.Kimegyek a temetőbe és kész.Hiszen évfordulo van és ott a helyem nekem is.Majd még jelentkezem.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nikol.blog.hu/api/trackback/id/tr79322019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása