HTML

nikol.blog.hu

Ez az életem története.

Friss topikok

  • Saakena: Az tényleg segít ha kiordítod vagy kisírod magadból. Utána vegyél egy nagy relaxfürdőt, gyújts gye... (2008.02.19. 21:07) rossz nap
  • hajntzee: Sziasztok! Semmi sem reménytelen, és véletlenek sincsenek, hogy épp ehhez a bejegyzéshez "tévedtem... (2008.02.10. 09:46) reménytelen helyzet
  • Kinga: "Amikor gyenge vagy, akkor vagy a legerősebb. Amikor semmid sincs, tiéd az egész világ. Amikor vég... (2008.01.10. 20:06) ma
  • MadDog: Kedves Nikol! Tiszteletben tartom a döntésed, majd megpróbálom még a következö bejegyzéseidböl kil... (2008.01.10. 10:35) ...
  • MadDog: Szia Nikol! Most találtam a blogodra, és elolvastam minden idei bejegyzést, de annyira talányos és... (2008.01.09. 14:55) nehéz nap

Linkblog

Archívum

ma

2008.02.07. 20:09 Nikol

Tegnap óta nagyon furcsa dolgok történnek!A dátumokkal van megint kapcsolatban.Egy fórum ahova járok egy lányról szól és az életéről és betegségéről!De aki ismer az tudja miről beszélek.Ma éjjeli 1 órakor volt a halálának 1-évfordulója.Elég szomorú a dolog.Engem is megvisel mint mindenki mást.De van egy ember akit nagyon.Tegnap ota alig beszélünk.Nagyon feszült a hangulat közztünk.Reggel is jól felhúzta magát valamin és én is inderültebben fogtam fel a dolgokat.Én is feszült vagyok meg ő is.Ilyenkor megbántok mindenkit akit nem szeretnék.Ma nagyon félre értettem valamit és ebből indult ki az egész dolog.Most este is próbáltam beszélgetni vele.De mind a ketten nagyon fáradtak vagyunk.Nem tudom mit lehetne tenni!Elegem van ezekből a napokból és az évfórdulókbol.Mostanában iszonyuan feszült vagyok!Ezért azt találtam ki,hogy hétvégére elmegyek anyuékhoz.Találkozom régi osztálytársammal is!Jó lesz beszélgetni vele.Nagyon jó!Talánn egy kicsit ki tudok kapcsolodni!Meg anyuval is tudok beszélgetni!Kicsit el akarom felejteni a dátumokat és az évfordulokat.Ma valaki azt mondta,hogy megválltoztam.Én nem érzem igy.Ugy érzem semmit nem válltoztam és nem is tudnék.Mindenkinek segiteni akarok akinek csak tudok és ezenn már soha bnem fogok tudni válltoztatni!Ilyen voltam világ életemben.Ez nagyon jó érzés nekem ha segithetek valakinek akit ismerek.Én ugy érzem nem válltoztam de azt hiszem ezt még pár embertől meg fogom kérdezni ők hogyann látják.Na most megyek mert nagyon éhes vagyok.Ennem kell valamit.Ma még lehet fogok írni ha nem alszom majd el.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nikol.blog.hu/api/trackback/id/tr9329925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása