HTML

nikol.blog.hu

Ez az életem története.

Friss topikok

  • Saakena: Az tényleg segít ha kiordítod vagy kisírod magadból. Utána vegyél egy nagy relaxfürdőt, gyújts gye... (2008.02.19. 21:07) rossz nap
  • hajntzee: Sziasztok! Semmi sem reménytelen, és véletlenek sincsenek, hogy épp ehhez a bejegyzéshez "tévedtem... (2008.02.10. 09:46) reménytelen helyzet
  • Kinga: "Amikor gyenge vagy, akkor vagy a legerősebb. Amikor semmid sincs, tiéd az egész világ. Amikor vég... (2008.01.10. 20:06) ma
  • MadDog: Kedves Nikol! Tiszteletben tartom a döntésed, majd megpróbálom még a következö bejegyzéseidböl kil... (2008.01.10. 10:35) ...
  • MadDog: Szia Nikol! Most találtam a blogodra, és elolvastam minden idei bejegyzést, de annyira talányos és... (2008.01.09. 14:55) nehéz nap

Linkblog

Archívum

folytatás

2008.01.21. 19:35 Nikol

Ma délutánn nagyon jól tellt!Elmentünk nagyobbik lányomért az oviba és utánna sétáltunk egy hatalmasst!Jól el is fáradtam!De ez nem baj!Hazajöttünk és megfürdetem a lányokat és én is fürödtem!Eléggé felfrissültem tőle!Nagyon szép nap volt a mai!De azért nagyon aggodom egy dolog miatt!Kinga barátnőm miatt!Nem tudom,hogyann segithetnék neki!Érzem valami bántja és nem tudom hogyann tudnék segiteni neki!Holnap erőssen fogok rá gondolni és szoritok mert vizsgázik!Szívből kívánom,hogy sikerüljön neki!Annyira megszerettem és szeretnék segiteni neki amiben csak tudok!Hiszen ez a barátság lényege!Mindig a másik mellett kell lenni jóban-rosszban!Ez az igazi barátság lényege!Féltem nagyon!Remélem holnap tudunk beszélni!Annyira aggodom érte!Most megyek és megprobálok pihenni!Holnap jelentkezem!Jóéjszakát mindenkinek!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nikol.blog.hu/api/trackback/id/tr12306253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása