HTML

nikol.blog.hu

Ez az életem története.

Friss topikok

  • Saakena: Az tényleg segít ha kiordítod vagy kisírod magadból. Utána vegyél egy nagy relaxfürdőt, gyújts gye... (2008.02.19. 21:07) rossz nap
  • hajntzee: Sziasztok! Semmi sem reménytelen, és véletlenek sincsenek, hogy épp ehhez a bejegyzéshez "tévedtem... (2008.02.10. 09:46) reménytelen helyzet
  • Kinga: "Amikor gyenge vagy, akkor vagy a legerősebb. Amikor semmid sincs, tiéd az egész világ. Amikor vég... (2008.01.10. 20:06) ma
  • MadDog: Kedves Nikol! Tiszteletben tartom a döntésed, majd megpróbálom még a következö bejegyzéseidböl kil... (2008.01.10. 10:35) ...
  • MadDog: Szia Nikol! Most találtam a blogodra, és elolvastam minden idei bejegyzést, de annyira talányos és... (2008.01.09. 14:55) nehéz nap

Linkblog

Archívum

...

2008.01.12. 10:14 Nikol

Sziasztok!A mai nap nem kezdődött valami jól.Ma reggel arra ébredtem,hogy iszonyúan fáj a torkom és folyik az orrom!Na ez nem kellett volna.Hát most iszom a teát amiért nem vagyok oda.Nem szeretem a teákat!De ez van.Ilyenkor a legjobb orvosság a tea és ez ellen nem tudok tenni semmit!Igy hát iszom!Nagyon izgulok Kingáért mert már javában tart a vizsga!MEGY NEKI A DRUKK EZERREL!Szorítok neki és sokat gondolok rá!Szívből reméle,hogy sikerülni fog!Nem érdemelné meg,hogy ne sikerjün.Ő olyan kedves ember és igaz barát!Megérdemli,hogy sikerüljön hiszen nagyon sokat készült rá!Hát annak ellenére,hogy sünk van a torkomban már elég sok mindent megcsináltam itthon.Kész az ebéd és a takaritás is megvan már!Most jöhet a megérdemelt pihenés!De azért nagyon várom már Kingát,hogy elmondja mi lett a vigsga eredménye!Egyébbként van még valami ami nagyon foglalkoztat tegnap óta!Nem tudom elhinni amit VL a blogjában írt!De ha tényleg volt ilxen levél akkor nagyon kiváncsi lennék a tartalmára és hogy mikkel vádolt meg!Elég aljas emberek vannak ha tényleg igy van.Ez most oylan dolog,hogy hiszem ha látom!Hát  ha tényleg igy van és van egy ilyen aljas emberke vádakkal akkor innen is köszönöm,hogy még a barátság lehetősége sem merült fel VL.ben.Mondjuk egy valamit tényleg nem értek.Ha volt vagy van ilyen levél akor azért engem biztossan érdekelne VL.helyében,hogy ki ilyen aljas.Én sosem játszottam senki érzéseivel és nem is voltak aljas céljaim!Az érzéseim tiszták voltak!De ha neki még a barátság sem kell akor jo.Akokr én is lezárom ahogy ő tette a blogjában!Arrol meg csak annyit,hogy a nevem kezdőbetüjét irja csak le a blogban,hogy a fórumon igy is tudják,hogy kié az!De m1.Nem is idegesitem magam rajta!Nekem is tiszta a lelkem és nem csaptam be!Most megyek pihenni és várom Kingát!Sziasztok

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nikol.blog.hu/api/trackback/id/tr19294313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása