HTML

nikol.blog.hu

Ez az életem története.

Friss topikok

  • Saakena: Az tényleg segít ha kiordítod vagy kisírod magadból. Utána vegyél egy nagy relaxfürdőt, gyújts gye... (2008.02.19. 21:07) rossz nap
  • hajntzee: Sziasztok! Semmi sem reménytelen, és véletlenek sincsenek, hogy épp ehhez a bejegyzéshez "tévedtem... (2008.02.10. 09:46) reménytelen helyzet
  • Kinga: "Amikor gyenge vagy, akkor vagy a legerősebb. Amikor semmid sincs, tiéd az egész világ. Amikor vég... (2008.01.10. 20:06) ma
  • MadDog: Kedves Nikol! Tiszteletben tartom a döntésed, majd megpróbálom még a következö bejegyzéseidböl kil... (2008.01.10. 10:35) ...
  • MadDog: Szia Nikol! Most találtam a blogodra, és elolvastam minden idei bejegyzést, de annyira talányos és... (2008.01.09. 14:55) nehéz nap

Linkblog

Archívum

:)

2008.01.24. 18:29 Nikol

Sziasztok!Hát az életem valamelyest fordulatot vett!Férjem végre kapott egy egész jó állást és egy kis angyalka segitségével az anyagi gondjaim is megoldottak!Remélem örökre!Ezutonn is nagyon köszönöm ennek az angyalkának aki nagyszerű ember!:) Sajnos rossz hírem is van.Beteg lettem!Elkaptam az influenzát sajnos amit el szerettem volna kerülne de nem sikerült!:( Hát  ez van.Ma kaptam egy nagyon érdekes levelet is amit be kell vallanom nem igen értek!Valami hölgy irt nekem levelet amiben sokmindenre figyelmeztet.Állitólag jövöbe látó emberke.Hát relég érdekes dolgokat irt nekem.Szinte megrémitett amiket olvastam.Állítolag van a környezetemben egy olyan ember aki a rossz irányba húz engem.Figyelmeztet engem erre az illetőre aki bevallom nem tudom ki lehet.Ha ezt tényleg igaz egyálltalán amiket ir!Azt szeretné ha kapcsolatba lépnék vele és ő megigéri,hogy elmondja hogyann kerülhetem el a bajt és a veszélyt ami állitolag rám vár.Hát nem tudom mit szolhatnék hpozzá.Nem tudom ez most scak egy vicc vagy halálossan komoly.Bevallom annyira nmegrémültem ettől amiket leírt.Igaz,hogy jókat is irt nekem.Azt nem értem hogyann talált meg ez a hölgy.Azt irja,hogy tegnap álmában látta mi fog történni.Azt állitja magáról a hölgy,hogy látnok és a jövöbe lát.Fel szertné venni velem személyessen is  kapcsolatot.Felhívtam egy ismerősömet akivel jövö héten találkoznom kell és meg szeretné nézzni a levelet is.Érdekesnek találja az alapján amit elmondtam neki.Hát legyen.Megígértem neki,Hiszen ugyis találkozonk lenne hétfőn.Most megyek és majd még irok ha tudok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nikol.blog.hu/api/trackback/id/tr38310314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása